21 dagar till jul!

2009-12-03 @ 17:36:00
3 december. Idag var vi och simmade med klassen på idrotten. Det var kanske inte det roligaste jag gjort i mitt liv men helt okej. Sen hade vi engelska och historia.
Alla var typ supertrötta och orkade inte göra nått... På historian så pratade vi om amerikanska revolutionen, elr vi skulle göra det iaf... Vi hade en mycket intressant diskution om hur man säga att man har tvingat någon att dricka, typ tvångsmata - fast dricka. Blev typ bedrucken elr nått sånt... :P
Sen så skulle vår lärare ha en liten genomgång och då sa hon "USA har aldrig haft stånd." Tror ni vi dog elr vad?? Asså kombinationen trött + roligt kommentar = as-flum-garv!! Till och med vår lärare började skratta lite...

Blir tyvärr ingen träning idag, måste öva inför talet imorgon. Vilket jag borde göra redan nu... Såå...jag gör de nu! See ya xD

Btw så e de bara 21 dagar kvar till jul!! (nedräkningen har börjat...!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0