Frukostfiasko

2009-12-16 @ 11:12:24
Eller kanske inte fiasko direkt men den blev rätt fail! Idag så hade vi bara en lektion för att det var halvdag. Men när jag vaknade imorse och insåg att jag var tvungen att åka till tumba för en timmes mattelektion så blev man inte direkt superpepp :P Jag skulle ändå inte jobbat något, eftersom jag ligger före planeringen... Bättre att vara hemma och göra inlämningen i historia.

Men åter till frukosten, före jag hade ätit så loggade jag in på msn och facebook osv... och började chatta med Fika, och då sa hon att hon skulle göra varm choklad. Då blev jag ju bara tvungen att göra det oxå. Så till sist hittade jag oboy dark i köket. Sen så satt vi och analyserade alla olika oboy-smaker ett tag. Visste ni att det finns oboy plus med fibrer... Vem vill ha nyttig oboy?? Och att det fanns med jordgubb och banan förut typ... :P  
Iaf så värmde jag mjölk o blandade i pulvret men de ville inte blanda sig med mjölken! Jag fick typ damp och massa... Sen när jag smakade så va det inte ens gott...! Snacka fail >.< 
Så tänkte jag göra neskaffe ist (sånt som man blandar med varmt vatten) och då så blev det för starkt och så var jag tvungen att göra om det! Ska göra ett nytt försök att äta frukost nu...

Idag så ska jag som sagt göra historiainlämningen, sen så får vi se vad som händer, är fett pepp på snöbollskrig!! Bara 2 dagar kvar till jullov xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0