Nu e de jul...IGEN?!

2009-12-08 @ 18:18:12
Panik!! Det är redan december... I helgen så ska vi på Skansens julmarknad och det är bara ett par veckor kvar i skolan!
Igår köpte jag första julklapparna faktiskt, till mamma och min gudmor xD
Och så har man redan gått en termin på gymnasiet...! Bara 5 terminer kvar till studenten :P
Jag gillar julen, men det är så stressigt! Plus att jag är en "fattig student" så det blir inga dyra julklappar kan jag ju säga... Igår när jag och Emilia var i stan och shoppade julklappisar så slutade det med att vi gick och suktade efter en massa kläder mm som vi inte kan köpa... MEN sen kmr det bästa med julen!! MELLANDAGSREAN!!!! Lovely <3
Nu ska jag iväg på träning, see you later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0