Pluggisdag!

2009-12-16 @ 22:34:59
Nu har jag skrivit på  min historia inlämning sen frukosten (den andra lyckades helt ok...) med bara lite facebook- avbrott... Den var otroligt tråkig asså!!! Tror jag aldrig vart mer uttråkad...men jag hade bestämt mig för att göra klart den! En sån otrolig lättnad!
Imorgon är det sista skoldagen på året och slutet på första terminen i gymnasiet! Och jag kan bara säga: - So far, so good! xD 
Efter skolan så ska jag följa med min kära vän Carolin hem och sen blir det Rädda-Radion-Konsert i kungsan på kvällen! =D Det börjar kl 17 (tror jag) så kom dit om ni har tid!!
Sen så sover jag hos Carro, och på fredag är det JULLOV!!!!! Wiie xD
Nu väntar sängen, see ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0