Ringettemys på G!

2009-12-22 @ 10:13:35
Hej på er!
Har haft så mycket att göra så att jag inte hunnit blogga. I fredags, efter pluggandet, (blev inte helt klar men...) så åkte jag upp till min moster och sov där. I lördags var jag barnvakt till mina sockersöta små kusiner hela dagen, sen lite shopping i Skärholmen. På söndagen var det träning sen åkte vi och lyssnade på när min moster sjöng i kyrkan.
Igår blev det ytterligare shopping, men orkade inte åka nånstands så Södertälje fick duga... Dock så tror jag att mina kusiner kanske har smittat mig, fick värsta huvudvärken och mådde illa typ hela dagen :(

Idag ska vi ha "ringettemys" med laget! Kommer nog bli supermysigt =D Ikväll har vi även säsongens viktigaste match - Föräldramatchen!! Jag ska dock inte spela, får öva på mina färdigheter som domare ist :)
Men först måste jag in och köpa en julklapp till "myset", vi ska ha nån utlottning eller nått... xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0