Solringen

2009-12-28 @ 23:23:49
Idag har jag varit i Solna ishall hela dagen på cup. Vi hade slagit ihop vårt lag med ulriksdal, superkul att få spela med andra spelare =D Det var ett finskt och ett kanadensiskt lag där. 
Vi spelade vår första match 9.00 - vilket betyder samling 8.00 i solna! Jobbigt att gå upp 6.15 kan jag säga...
Det gick jättebra faktiskt, första matchen mot det finska laget vann vi med 9-4. På returmötet blev det hela 11-1 till oss. Sen spelade jag med SNS (Sthlm North Stars) i dam, mot ett kanadensiskt lag. Jag var reserv målis men blev inbytt i andra perioden då det stod 9-3, matchen slutade 17-9 till dom. 8 insläppta mål men ganska nöjd iaf, dom var skitbra...

Imorgon kommer ett annat lag från Kanada som jag ska spela mot, med SNS. Även då samling 8.00, så jag ska nog försöka somna snart.
Är sjukt trött och värsta förkyld... Later
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0