tröttis

2009-12-29 @ 17:10:49
Heej idag var det som sagt match igen i Solna, med samling 8.00... Segt som f*n att gå upp men väl värt det =D
Nu var det Hamilton Heat Belle, från Toronto (Can), som stod för motståndet.
Jag är 2:a målis i SNS så jag började stå i båset första perioden, men sen blev Linnea som är 1:a målis skadad så med 36 sek kvar i andra fick jag gå i och spelade även tredje. Vi vann med 17-8, släppte bara in 2 mål =D Men det var otroligt kul!!
Nu är jag fett trött, efter två dagar med att gå upp tidigt + matcher, och så är jag förkyld. Men nu blir det pepp på Nyår!! 2010 here we come xD
Imorgon blir det mellandags-shopping!! Sista dan på rean, måste passa på ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0