Update

2009-12-02 @ 17:06:43
Heej! Tyvärr så har jag inte kunnat lägga upp något inlägg på ett tag. I torsdags så funkade det inte och sen så har jag inte haft tid. Så här kommer en uppdatering =D
I fredags var det födelsedgsfirande för Felicia, supermys! Men jag var tvungen att åka hem ganska tidigt... I lördags var jag på domarkurs som började 9 på morgonen och höll på till 18.30. Det var kul en en aning jobbigt att den var så lång... Efter kursen så bar det av till några vänner i Sollentuna.
I söndags var det ju första advent! Julkänslorna börjar verkligen komma =D Jag och syrran åkte upp till söder och lekte med våra söta småkusiner...
I måndags spelade vi matchh mot USK på bortais. VI VANN!! 7-1 xD

Sen så har jag haft fullt upp med plugg. Vi ska hålla tal i svenskan, vi skulle egentligen gjort det idag men lektionen blev inställd så det blir på fredag ist. Jag fick panik när jag kom på att det var den här veckan. Hade inte börjat skriva själva talet...men nu har jag skrivit klart det iaf. xD
Nu ska jag öva lite till på mitt tal =D Jag ska lägga upp talet på bloggen tänkte jag ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0