...bombie och fring xD

2009-11-18 @ 18:06:50

Och så har man kommit hem från skolan med magont ännu en dag. Missförstå mig inte nu, jag trivs i skolan, utan vi spenderar dagarna med att skratta tills luften tar slut och magen värker!
   Hade bara två lektioner idag, matte och svenska. Matten är, som alltid, tråkig. Men svenskan och framförallt efter var otroligt rolig!! Jag, Fika och Ida stannade efter skolan för att göra en idrottsuppgift, det slutade med att vi typ låg dubbelvikta av skratt, idrottsuppgiften kvarstår dock att göra...
Vi hade, mellen skrattanfallen, en diskussion om hur man säger bla tsunami i plural (flera). Vi frågade några lärare men ingen kunde svara...! Det blev tsunamisar, vilket även de utlöste skrattanfall xD
Sedan började vi blanda ord, resulterade i bla bombie, bollva och fring, blandning av barbie & blondie (jag), nått och Ida skulle säga typ spring Fika blev fring...
På lunchrasten hängde vi i bibblan (coolt jag vet) och lyssnade på musik... Det finns två hörlurar, och Lulu satte på sig båda två och utbrast:
- Wow, surroundljud!!
Haha xD Otroligt roligt och flummigt kan jag lova! 
Vi kommer skratta oss igenom gymnasiet, det tvivlar jag inte på... JUSK09 is da shiet!!

Nu ska jag börja läsa Anybody out there. En av böckerna jag fick när jag fyllde år. Den verkar bra, recension kommer när jag läst ut den =D

Bara för att jag tänkte lägga ut en bild på "surroundljudet" så funkar det inte att skicka bilderna till datan!! Fuck you, datan!! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0