Gustav Adolf bakelse

2009-11-05 @ 16:51:25
Hallå!
Idag hade vi bara tre lektioner, sköönt!! Först idrott sen engelska och historia. På lunhrasten fick vi tårta... Fast den var inge god :P Det var pga att vi samlade in så mycket pengar på skoljoggen som vi fick de, men jag tycker att dom borde ge pengarna till någon fond typ cancerfonden eller nått sånt. Varför skulle vi ha tårta liskom?? Inte äns god...
Sedan iaf på historian så började vi prata om Sverige på 1500 till 1600-talet, Gutav Vasa osv. Och då sa våran lärare "Gustav II Adolf fick en bakelse uppkallad efter sig, vet ni vilken det är?" och jag mumlar typ "Gustav Adolf bakelse..." och det var tydligen rätt. Alla blev jätteinponerade, jag menar hallå använd er fantasi!! :P
Det är typ vad som hänt i mitt liv idag... Ikväll är det träning.
>.<
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0