Ingen match...

2009-11-14 @ 14:40:43

Hej hej!
Idag skulle vi egentligen spelat vår första match men motståndarna har tydligen blivit sjuka (elr nervösa... skoja bara) så den blev inställd. Det är så trist när matcherna ställs in... Vi som är så j***a taggade och sugna på att spela :P
Denna match skulle inte bara blivit matchpremiär utan även juniorserie-premiär för oss.
Jag har redan spelat i juniorserien eftersom jag var utlånad till Kista förra säsongen, men för laget (JSK) så skulle det blivit premiär. Dock får vi vår matchpremiär redan imorgon, då står Kista för motståndet (ungdomsserien). 
   Men vi åkte till ishallen i alla fall. Flicklaget hade hemma match mot Sollentuna... och vann! Det blev 6-4, skitbra gjort av småttingarna!! =D

Nu ska jag typ städa lite och sen kommer Caroline hit. Så länge sen vi träffades!
Carro är vår "granne" typ men eftersom hennes föräldrar är skilda så bor hon i Nacka och är inte här särskilt ofta... Men nu j***ar så!
Jag är biosugen så kommer förmodligen dra med syrran och Carro på 2012 ikväll! Elr så hyr vi massa filemr och har film-mys-kväll!

Have a najs weekend! // PMS

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, det inte 2012 men det belv dirty dancing, Björn Gustavsson och harry potter.:) det va lika bra...

2009-11-16 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0