09-10-07

2009-10-07 @ 18:46:58

Idag hade jag bara tre lektioner, skönt! Började med matte, sen svenska och till sist civilrätt.
Svenskan var mycket rolig, vi jobbar med antiken och ska göra en teater (i grupp) som ska vara "antiken"- inspirerad. Just nu håller vi på med handlingen, inte det lättaste men otroligt kul :)

Idag gäller i alla fall bara att plugga, plugga, plugga!! Imorgon så har vi idrottsinlämning, redovisning på engelskan och historieprov... Självklart har man knappt rört böckerna förrens nu så jag har en del att göra.
Dessvärre kan jag inget om orientering så kommer förmodligen faila ganska mycket på det... :P
Nu måste jag begrava mig i historieboken, Antiken (där också faktiskt) + Medeltiden.
C u later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0