Dagen som varit...

2009-10-08 @ 22:39:38
Idag skulle vi alltså haft engelska redovisning, men som tur var så var nästan ingen förberedd så vi ska ha det på måndag istället, najs!
Historieprovet blev dock av, det gick helt okej. Men jag tycker det var lite för mycket om medeltiden och för lite om antiken... Men men nu kan man iaf bocka av de på checklistan iaf ;)

Efter skolan var det bara att fortsätta plugga eftersom vi har franskaprov imorgon. Fick avbryta pluggandet för träningen men sen var det bara att fortsätta... Skillad som man är så glömde jag ju såklart mitt kollegieblock (stavning?) där jag hade all info & alla tidigare genomgångar och uppgifter vilket behövdes till pluggandet men det får gå som det går helt enkelt. Det var ändå mest repetition så, hoppas på de bästa...

Tycker verkligen att det ska bli skönt med helg, har varit så mycket plugg den här veckan! Har inte något planerat än så länge, förutom träningen. Riktig softarhelg!!
Ska lägga mej snart, så natti natti på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0