Fredag

2009-10-09 @ 23:12:10

Är så glad att det är fredag! Hade franskaprov imorse, gick okej. Tres bien!!
Sen svenska och vi fortsatte med vår teater, eller vi satt mest och pratade om masker (såna man har framför ansiktet...) och kom fram till att Lulu ska vara Carola! Mycket intressant med en blandning av Carola och den grekiska guden Apollon...
Efter skolan så tog jag en liten shoppingrunda i Södertälje (Fredrika - nu menar jag stora Södertälje... :P) Köpte en kofta från Vero moda, bild kommer när jag blivit mer skillad på de här med bloggar och fattar hur man lägger upp en bild... (DÖM MIG INTE!!)

Nu ska jag skriva en ansökan till kvälls/helgjobb på coop forum, 
C u later // A.

Juste så säger vi grattis, eller nått, till Alice som står på gästlistan till Marcus Krunegårds releaseparty på måndag!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0