Fullspäckad lördag =D

2009-10-17 @ 11:16:51
Lycka!! Först måste jag berätta om mitt senast shoppingfynd! Igår tog jag en snabb runda i Södertälje och gissa vad jag hittade?! Dom mest underbara och fantastiska high heelsen ever!! =D Dom är lila med mörkbrun klack och spännen! Kommer från Tiamo.
Svävar på moln!! Tyvär så fattar jag inte hur man lägger upp en bild än... (har försökt) men de kommer någon gång...! Dom är helt fab! Hade blivit nedsatta till 499 kr och jag kunde inte låta bli. Även ett par jeansleggings införskaffades, men glömde nästan bort dom pga skorna!



Idag så har jag massa kul planerat! Först träning, nu på morgonen, skulle ju egentligen gått på domarutbildning i helgen men det blev alldeles för stressigt så de får bli en annan gång. Sen efter träningen bär det av till Lulu för filmkväll och sen blir de 18 års fest för grannarna... Nu e de träning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0