Middag hos mormor och morfar...

2009-10-18 @ 18:27:44
Har precis kommit hem från mormor och morfar, har varit på årliga bröllopsmiddagen. Varje år på deras bröllopsdag så åker vi dit och får samma mat som de åt på sitt bröllop. Och så fick jag träffa mina söta små kusiner.

Gårdagen var jätterolig! Tyvärr så hann jag inte med någon film på filmkvällen före jag var tvungen att åka till 18 års-festen, men vi hade kul iaf. Asså dom andra på kollade på film men jag åkte tidigare... (Fail med filmkväll utan film!?)
18 års-festen var mycket rolig!! Det var mina grannar som fyllde år, så Grattis på er i efterskott!! (tvillingar...) Är lite trött idag bara... :P

Nu ska jag faktiskt städa och rensa i min garderob. Alltid lika kul! Hittar alltid massa kläder som man glömt man hade...
Kom just på att den bara är en vecka kvar till höstlovet!! =D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0