Storstädnig och höstnytt

2009-10-25 @ 15:04:02
Har tagit en paus från städningen... Håller på med min garderob (fortfarande, jag vet) som jag började med förra helgen. Jag planerar även hinna med min bokhylla under lovet, före jag åker till Berlin på torsdag...
Det är så skönt att rensa och slänga massa skit, som man en gång fick/köpte och tyckte jättemycket om av någon konstig anledning. Man får plats med massa ny skit istället. (som ska städas bort om nått halvår typ...)
Men det är så tråkigt att städa bara, vilket förklarar varför det tar mig över en vecka att städa två garderober...

Ska även fixa lite nytt i mitt rum, en ny spegel och lådor/korgar som jag ska ha till hår/make-up - grejor. Och förhoppningsvis blir det en ny säng oxå. Plus att jag måste komma på vad jag ska göra med min växande sko & väsk-garderob... Ikea nästa?!

Näe, nu måste jag fortsätta med städningen...
Ha de bra så länge! =D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0