Tisdag

2009-10-13 @ 20:43:11
hej hej
Idag hade jag bara lektioner från 10.20 - 13.20 så en riktigt soft dag alltså...! När jag kom hem var jag dock halvt förfrusen! Det är verkligen på tiden att jag köper en riktig jacka nu (springer omkring i min skinnjacka och fryser ihjäl...). Snodde mammas dunjacka idag men den räckte tydligen inte för att stå emot kölden!!
Var tog hösten vägen?? Jag längtade tom till mysiga, blåsiga, småkyliga höstdagar , då man kan sitta inne och mysa (och tänka; Guuud, vad skönt att jag slipper gå ut...) Men nej, nej det är inte alls mysig för man irriterar sig bara på kylan och vintern kom på en gång och kyler ner oss intill benmärgen... Me don't like :(
På väg hem från bussen så började jag frysa om fötterna och dom är fortfarande kalla!!!

Anyway så kom jag på att det är Desperate housewifes ikväll =D Och då kom jag även på att jag haft bloggen i en vecka, så grattis på den :P
Nu måste jag plugga lite samhällskunskap, prov på fredag om ideologier och partier... blää! Fast det kommer jag nog inte göra, istället så kommer jag göra en kopp te (desperat försök att tina upp) och läsa eclipse (tredje twilight-boken) för typ tionde gången! Älskar dom böckerna ---> Liksom större delar av den kvinnliga befolkningen :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0