Ny blogg!!

2009-10-06 @ 20:49:27
Hej och välkommen till min nya blogg!

Jag heter Annika Linde. Jag går första året på Tumba gymnasium, SP juridik.
Jag brukar uppfattas som en glad och trevlig tjej. Jag anser också själv att jag är ganska sportig, då jag spelar ringette* i Järna SK. (mer om ringette senare)

I denna blogg kommer jag skriva om mitt liv som kretsar kring skolan, vänner, ringette, film och en aning mode & shopping m.m och mina funderingar och åsikter.

Tänkte köra en snabb lite lista om mig själv, så blir det lättare för er att förstå vem jag är etc. =D
Namn: Annika Linde
Födelsedatum: 1993-09-08
Bor: med familjen utanför Södertälje (söder om Sthlm)
Smeknamn: Ankan, Pannika och PMS (återkommer om det...)
Intressen: Ringette, Vänner och Shopping m.m. =D
Motto: Carpe Diem (fånga dagen) och Ingenting omöjligt!!

//Annika
Kommentarer
Postat av: sockerpullan xD

PMMMMS!!!! xD <3

2009-10-08 @ 18:38:07
URL: http://iling.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jasså så du har också blogg nu ;P

2009-10-12 @ 17:18:48
URL: http://karkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0