Var är min motivation??

2009-10-20 @ 16:26:05
Hejhej! Idag så hade jag bara två lektioner, började 10.20 och slutade 12.20. Fantastiskt!! Vilket betyder att jag redan borde hunnit med både artikelanalysen och börjat med svenskan, men nej nej!
Istället tog jag en fika med min faster och kom inte hem förens nu... Var är motivationen??
Nu måste jag plugga i raketfart och äta innan jag måste dra iväg ända till Sollentuna på träning!! en av nackdelarna med att vara utlånad till ett annat lag, förutom att man känner sig lite utanför i omklädningsrummet, är att man måste pallra sig hela vägen upp till norra Sthlm...! Är lite opepp på träning just nu :P
Jaja, ska ta tag i historiauppgiften nu...
Au revoir!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0