Back on track

2010-04-27 @ 22:35:29
Cha cha bloggen! (Jag lovade ju Ida att ha det som öppningsfras på nästa inlägg >.<)

Först och främst, förlåt för oerhört dålig uppdatering... Men det beror på att vårt internet har varit helt ur funktion i en vecka och 2 dagar. Snacka abstinens!!
Jaa, den senaste veckan har bjudit på massa spännande - var tvungen att hitta på nått annat än att datanörda... :P

I fredags så hade syrran tjejmiddag för sina närmaste kompisar så jag var utkastad ur huset, följde med till Kryckan och jaa...vi typ dog framför teven :P Kollade bla på Tyra Banks show det handlade om kvinnor som gör plastik operationer hemma! Och självklart misslyckades dem, katastrofalt! Helt sjukt och riktigt vidrigt kan jag tala om... >.<
Sen när det var middagsdags så åkte vi till donken i Södertälje, vi mötte upp Linnéa och hängde där i ett par timmar.
I helgen var det födelsedagsfirande för min nyblivna fjortis-syrra (asså hon fylde 14 år). Det var mycket trevligt!

Den här veckan så väntar 4 prov - hittills 2 avklarade. I måndags hade vi muntligt franskaprov (jag och Kryckan satt och försökte inbilla vår lärare att vi kan prata franska... lyckades väl sådär :P) och idag hade vi idrottsprov, det gick helt okej. Imorgon är det NP i Engelska A - skrivdelen. Och på fredag historia-prov
 på Imperialismen till Andra världskriget... Snacka mycket att plugga - över 100 år ju!

Igår så var jag på Carolins studentmiddag (eftersom jag är under 18 år så fick jag inte stanna på skivan efteråt :( men middagen fick jag komma på) Det var supertrevligt och god mat. Bilder kommer eventuellt, hade inte med mig min kamera men det var ett antal fotografer på plats så nån bild borde gå att fixa fram :)

Det blev en liten update iaf. Men nu blir det lite mer frekvent bloggande igen, hoppas jag ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0