Body pump

2010-04-29 @ 20:11:16
Idag på idrotten hade vi "body pump", alltså man hade skivstång och gjorde massa övningar. Skitkul och skitjobbigt!
Funderar på att tjata på pappa att köpa en skivstång till mig så jag kan body-pumpa hemma :)

Sen på bilden så var vi otroligt oproduktiva (med det menar jag mig själv och Kryckan) och gjorde nästan ingenting alls även fast vi bara har ett par veckor kvar och måste göra minst 5 uppgifter. Jag har gjort klart 2 st hittills :P

Imorgon är det historiaprov - Imperialismen till Andra världskriget. Tråååk!!
Och så ska jag även göra NP i historia - FRIVILLIGT?! Inte imorgon som tur är men snart! :O

Dags att börja plugga... Wish me luck!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0