En ynka lektion

2010-04-12 @ 17:06:08
Fösta dagen i skolan efter lovet var inte värst ansträngande. Jag hade ju som sagt sovmorgon den första lektionen (franska) så jag började 10.40 (a)
Efter matten så var det lunch, sen idrott - som var inställd (det fick vi reda på före lovet, även inställt på torsdag). När jag och Lulu gick omkring och gjorde typ ingenting i skolan så fick vi sms från vklass (vklass är ett mass-sms utskick som våra lärare kan göra till klassen, t.ex. om de är sjuka så lektionen är inställd).
Smset var från våran engelska-lärare som var tvungen att vara med på En B-nationella prov - ingen engelska, ungefär 5 min efter vi fått engelska-smset så skickade vår svenskalärare att vi skulle hämta uppgifter som vi fick göra hemma ist för lektion. Så jag har bara haft en lektion idag - matte. :) 

Så jag kom hem mycket tidigare än jag skulle gjort, nu blir det Pago Ace (juice med apelsin, morot och citron) och En shopaholic i NY i solskenet ;D
Känner mig så nyttig, eftersom juicen innehåller vitamin A, C, E!

Ikväll är det barmarksträning :)


Här ser ni dagens inköp - Spotless Treating Cover Stick, från Apoteket.

¨
VÅR! Det är riktigt varmt ute nu, på trappan var det upp emot 20 grader, och då sitter termometern i skuggan ;D

Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0