God morgon världen!

2010-04-15 @ 08:47:56
Idag börjar jag 12! Och har två lektioner - bild och historia! Vad är det med min skola?! Nu när man ska börja satsa så blir allt värsta soft :P Jaja, ska inte klaga, det här gillas grovt! (Y)
Okej... egentligen så skulle jag haft matte kl. 9 men jag kände att jag inte vill åka dit för en 50 min-lektion och sen vänta i hundra år tills alla andra kommer... Jag jobbar ändå bättre hemma :) så kanske jag faktiskt lär mig något tillskillnad från vad jag gör på lektionerna...

Tänkte att jag skulle göra klart min filmrecension nu så kan jag plugga franska efter skolan. Kanske hinner med en promenad oxå xD (har blivit helt galen i att gå promenader :P)


En liten and :) Från första picknicken '09 på Drottningholm slott.  

Jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen
För ett vidsynt liv precis som vi
Det var tropiska nätter och vi låg vakna på taken
Och såg ut på stan vi bodde i
Som var vår och som var stor och tuff och hård
Och skulle bli för liten sen men det visste vi inget om än




- Markus Krunegård, Ibland gör man rätt ibland gör man fel.
Kommentarer
Postat av: Linnea :D

gillas grovt? xD wtf? xP

2010-04-30 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0