Ingen bra start på lovet :'(

2010-04-02 @ 13:46:00

God morgon världen! Ja, jag vaknade nyligen... Ja, klockan är typ halv två. Jag är förkyld! Varför?! 

Igår så åkte jag hem innan bilden började och typ sov sen var jag tvungen att släpa mig in till Södertälje och klippa mig (hade hellre velat stanna hemma och sovit och tyckt synd om mig själv men det är väldigt svårt att få en klipptid hos min frisör så jag var liksom tvungen...) Min nya frisyr är lite kortare, typ mellan 5-10 cm. Det blev jättefint och var otroligt välbehövligt :)

När jag kom hem ifrån frisören så typ sov jag och var allmänt sjuk (ont i huvudet och halsen, snorig, hostig, spydde några gånger och typ feber..) Inte trevligt! Jag kom just på att jag inte åt någonting igår... eller asså det lilla jag fick i mej kom tillbaka igen... Ska äta "frukost" och typ koncentrera mig på att bli frisk ;) 

Fika ringde typ precis när jag vaknat (hej, typ jag har ingen röst! Var tvungen att sitta och försöka få min röst någorlunda förståelig före jag svarade...) och undrade om jag vill hänga med på någon fest nästa fredag, typ Black and White party, sounds nice! Typ awesome ju!!! :D

Ska slappa framför Vampire Diares, som jag missade igår eftersom jag låg och sov... See ya later!

Kommentarer
Postat av: Stolpen

MEH!! JAG DÅÅ?!?! jag vill oxå dit jue..

2010-04-03 @ 08:51:55
URL: http://iling.blogg.se/
Postat av: Annika

Ida, du ska till Frankrike! Jag vill åka till Frankrike men man får inte alltid vad man vill ha här i livet ibland då måste man nöja sig med det man har... :P

Haha xD Ha de gr8 i la France Stolpen!!! <3

2010-04-03 @ 13:20:40
URL: http://annikalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0