Konfirmation

2010-04-17 @ 18:46:05
Hejsan! Idag var jag och familjen på Carolines konfirmation i Nacka kyrka. Det var en jättefin tillställning och Carro klarade sig perfekt! :)
Efteråt var det lunch på ett supermysigt café. Hon fick massor av fina smycken, kommer ihåg när jag konfirmerades, då fick jag bara smycken, en glas skål (superfin) och en resa till Paris.

Sen så åkte vi till Nacka Forum och shoppade lite, jag köpte en T-shirt på New Yorker med motiv av tre grönsaker och under stod det "Fresh Friends", haha! Nacka Forum var superfräscht med många bra affärer :)

Nu har vi hyrt film och ska börja laga mat snart. Men först SM-finalen i hockey, Over Time! Jag måste nog påstå att jag håller på Djurgården... Dock endast när det är emot HV71 :P

Hoppas ni får en toppen-lördag!
Kommentarer
Postat av: Stolpen

:O jag tänkte oxå köpa den tröjan idag xD men jag gjorde aldrig de, sket i den typ xD

2010-04-17 @ 22:46:02
URL: http://iling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0