Shopping och film!

2010-04-06 @ 21:00:00
VIlket mysig dag! Imorse var jg hos tandläkarn (inte jättemys direkt men aja :P) det gick bra, jag hade tydligen fina tänder. Men fy vad jag hatar när dom ska köra in en stor (alldeles för stor!) kamera i munnen på en! Usch säger jag bara :(

Efter tandläkarbesöket så träffade jag Emilia, vi hade planerat en shoppingrunda, men eftersom jag var hos tandläkaren så tidigt så hade inte affärerna öppnat än, så vi drack té och babblade lite - sen blev det shopping!

Eller ja, det blev inte värst mkt shoppat direkt (men det är tanken som räknas ;)).
Jag köpte värmeskydd till håret från Syoss, handkräm och tre pocketböcker - En shopaholic i New York, En shopaholic säger ja och En shopaholic får en syster. (Jag gillar "shopaholic"-böckerna) 
Sen gick vi och åt lunch på Nancy's och tog en till runda i affärerna för att ha nått att göra :P
Efter ett tag drog vi oss hem till Emilia och kollade på Ryktet går. Sen var Emilia tvungen att gå till sin övningskör-kurs... Vilket påminde mig om att jag måste börja fixa med allt det där... :P

När jag kom hem från Södertälje så hade min faster köpte en film till oss så vi kollade på När lammen tystnar. USCH! Säger jag bara! Äckligt värre >.<

Nu ska jag äta middag, later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0