SNÖ?!

2010-04-05 @ 11:44:18

Nej asså nu går jag och lägger mig igen! SNÖ?! Igen... Så trött man blir.
Jag trodde liksom att det var vår nu! Men icke :P hoppas att det smälter snabbt!

Jag har inte hunnit blogga så mycket under helgen, har helt enkelt inte haft datan på... Igår var vi hos några vänner till familjen och åt middag typ. De va mysigt!
Efter middagen så sjöng vi kareoke (jag lät som en kratta, har ju varit sjuk!) och sen spelade vi poker! Jag åkte ut på en gång första gången vi körde men andra gången vann jag, iof så var det för att alla körde "all in" oavsett hur mycket man hade, men jag vann iaf! ;D

Pga snön så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, hade typ tänkt sitta ochläsa i solen eller nått sånt... Får se helt enkelt ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0