VILLINTEVILLINTEVILLINTE

2010-04-11 @ 21:29:22
Vill inte åka till skolan imorgon! Jag har så mycket som jag ville göra på lovet kvar att göra... Jag orkar inte anstränga mig hela dagarna och plugga hela kvällarna. Jag vill vara ledig (a)

Som tur är så blev min första lektion, franska, inställd! Typ anledning till att man orkar pallra sig dit :P

Har fortfarande ångest över min sommarjobblöshet = pank i sommar! Jag måste gå och lämna mitt personliga brev till massa ställen imorgon, öka chansen att få jobb lite grann iaf.

Har haft en liten målis-chat på facebook med Olivia och Linnea (målvakter i USK resp. SHC, Linnea är även med i SNS och landslaget) Först var det "det är så hårt och utsatt att vara målis, vi är bäst!" sen blev det "Skolan börjar imorgon, PANIK!"

Enjoy de sista timmarna innan lovet är slut!


Btw, SSK är kvar i Elitserien även nästa säsong! Yay xD Det gillas grovt! Vi får sällskap av AIK hörde jag... Vet inte vad jag tycker om det. Helt okej antar jag, kan bli lite skojjsiga derbyn iaf - Djurgår'n, SSK och AIK ;D Det ser vi fram emot ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0