Il a le corps d'un dieu

2010-08-30 @ 22:44:05

Nu är jag klar med franskan. Blev helt ok til slut.. Efter lite facebook-terapi med Felicia och Fika + mat så gick det bättre :)
Jag och Felicia (min franskapolare) bestämde att vi skulle skicka våra texter till varandra när vi skickat in dom till läraren. Och ja, vad ska man säga?! Felicias ägde! Helt klart :D Trés bien! Vågade knappt läsa igenom innan jag skickade in min.. Usch.. Det gick verkligen inte bra! Jag hade inte ens tänkt ut vad jag skulle skriva så det blev typ bara massa babbel :P

Här är ett litet smakprov:
"Il est tres drôle et nous avons amusement ensemble. Il a un rire qui infecte ! Nous parlons et compris les uns les autre. C’est super !"

"Dans l’avenir il sera riche et nous pouvons rester dans un penthouse de luxe à New York, et ont une fantastique maison de la Côte d’Azur !
Ça c’est mon mec du rêve !"

Hehe.. Om man säger såhär, jag hade inte klarat det utan lexikon :P
Felicias var som sagt superbra, men jag tänker inte lägga upp nått från hennes eftersom det är hennes.. :P Tjata lite på hennes blogg ist ;)

Funderade ett tag på att bara skriva ett namn som Felicia föreslog.. Here you go:

Sötnosen Taylor Lautner <3

Nu ska jag gå och lägga mig, astrött! God natt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, jag tror att du höjer min uppsats lite väl högt faktiskt. Den var inte bra alls. xD Din däremot, mumma! ;D



<3

2010-08-31 @ 17:29:15
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0