On the move ;)

2010-08-31 @ 23:04:46

Det känns som om jag aldrig är hemma längre.. Nu när skolan börjat så åker man hemifrån tidigt och sen är det träningar på diverse platser, vänner att umgås med, helgerna osv. Eftersom det tar ett tag att åka till mig från skolan så blir det ofta så att jag stannar kvar i stan ist..

Anyway, imorgon efter skolan ska jag jobba! Yay xD jag har ett jobb, jag har ett jobb!
Dock inget "riktigt" jobb, ska passa mina två små kusiner när min moster sjunger i en kör. Nanny Anni :P
Det är bara varannan onsdag, men ändå! Jag får betalt, arbetserfarenhet och får träffa mina gullipluttar! Tänkte sova över där ist för att åka hem (tar så långt tid).
Idag på fysen så fick vi reda på att vi har fått ett extra ispass imorgon, men då kan jag ju tyvärr inte :(

På torsdag så är det fys igen så då åker jag direkt från skolan till Solna och kommer hem runt 21.. Aldrig hemma! Men det gör inget, gillar att fara runt och konstigt nog så är det skönt att leva i stress (dock inte för stressigt förstås).  

Dags att gå och lägga sig tror jag :) Har börjat läsa Slumdog Millionaire som jag fick låna av Felicia. Har inte kommit särskilt långt men den verkar bra! (recension kommer när jag läst ut den ;))

Good night everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0