One week to go

2010-08-12 @ 15:20:47
Hej på er! Idag är det exakt en vecka kvar på sommarlovet.. Hej kollegieblock och skolan och hejdå friheten! Redan innan lovet började kändes det kort (alltför kort)! Men lovet har varit perfekt (hur kort det än varit) :D
Nu ska jag inte skriva ett helt inlägg om hur tråkigt det är att sommarlovet snart är slut, det är trots allt en vecka kvar!

Igår så hamnade vi hos Felicia - jag, Fika och Lulu :) Vi spelade spel (JAG VANN! Haha, känn på den!) Sen så drog vi oss ner till kolgrillen och åt och sen en snabbis på konsum för att inhandla nödvändigheter i form av coca cola, choklad och popcorn före vi gick tillbaka till Felicia och kollade på film, 10 things I hate about you. Gullig film med massa snyggingar ;D Me like!

Jag vet ännu inte vad som händer idag.. För tillfället rensar jag bland alla pärmar och papper från skolan (usch!), sen blir det till att träna och sen se vad som händer :)

Back to the paperwork
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0