Skolshopping!

2010-08-17 @ 11:38:13

Igår så tvingade jag med mig folket, Felicia, Lulu och Fika, in till stora staden (sthlm) för att köpa en kalender, det måste man ju ha när skolan börjar! Så efter inte alls långt letande så hittade jag en gullig :)

Efter det så gick vi till bengans och träffade Ronja! Superlänge sen vi träffades, har inte setts på hela lovet! Hon skulle på All time low's konsert - själv!
Så vi väntade i kön till singeringen lite med henne och sen begav jag, Felicia och Lulu oss till Kungshallen och åt kebab, mums!

Kvällen spenderades hos Felicia med första Harry Potter-filmen och massa onyttigheter ;D


Blir förmodligen mer Harry Potter idag, ganska bra filmväder ute ;)

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 14:57:47
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0