Summer time

2010-08-11 @ 12:28:35

Goddagens! Har precis kommit hem, natten tillbringades i "mormors stuga" (min pappas mormors stuga som ligger uppe i skogen, väldigt mysig) med syrran och Carro.
Var galet roligt! Traditionsenligt värre med O'boy och sällskapsspel (mina somrar har en tendens att bli väldigt traditionsenliga, man vill ju inte hoppa över nån tradition :P) Det bjöds även på massa bra musik och galen dans ;D 

Igår så
var vi inne i Södertälje och shoppade (visar sen!) och hälsade på hos Emilia som jobbar i en blomaffär, trevligt!


Stugan! Snygg dans ;D

        
(Klicka på bilderna för större)


Caroline!

        

(Klicka för större)


Kära syrran :)

Just det, i måndags så såg vi Sex and the city 2! Love it! Satt och dreglade över deras kläder hela tiden..! Men själva storyn var lite disapointing.. Jag menar, vem glömmer sitt pass?! Hemska tanke :O 
Men som sagt, älska den iaf!

Älskar hennes outfits *dör av avundsjuka*

Nej, nu ska jag ut och springa en runda tänkte jag.. Måste ju börja träna nån gång :P Och sen blir det till att väcka alla andra JUSKs för nu ska vi träffas!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0