A wedding and much more! part 2

2010-12-06 @ 14:23:46
Felicia's come to town! Torsdagen den 29 juli åkte jag och Andrew till flygplatsen och hämtade upp Felicia (äääääntligen!). Vi åkte hem, visade huset och hälsade på pojkarna och Michele men sen var det bara att förbereda utgång! Vi följde med Michele till en pub där mammorna från skolan hade "sommaravslutningsmiddag" typ.. Mycket trevligt, god mat och jag fick äntligen använda mitt modersmål igen :P

Dagen efter så skulle Andrew och Michele på bröllop mellan deras vänner Emily och Phil. Och, tro det eller ej, jag och Felicia blev inbjudna på festen! Hur snällt?! Jag hade bara träffat dem tre-fyra gånger innan och de visste inte ens vem Felicia var.. Adorable, both of them!
Eftersom vi inte skulle komma förens på kvällen så åkte vi in till Manchester för lite snabbshopping, Felicia köpte klänning till bröllopet och så köpte vi en lite present (som en gest liksom). Jag hade redan varit inne och köpt en klänning några dagar innan. (Vem har med sig massa finklänningar liksom?!)
Sedan blev det paniklunch (vi gjorde snabbpizza men vi fattade inte riktigt hur deras gasugn funkade..) före manikyristen (I know, fancy!) kom och snyggade till våra naglar :) En dusch, hårlockning, sminkning, påklädning och allt sånt man måste göra före ett bröllop senare så blev vi upphämtade av Andrew och Michele och åkte till en superfin herrgård där festen hölls. 

Jag, Felicia och Michele. Jag hade en klänning från Vero Moda och skor frå H&M. (Jag valde Micheles outfit, vad tycks?)

Obligatiorisk spegelbild på toaletten..

Emily var såå vacker! Jag och Felicia stog och dreglade lite över hennes klänning, haha! Men efter ett tag så stod även vi och hoppade till Nirvana (med fler, så klart). Dock i väldigt höga klackar..

Så fina :) Kolla klänningen!!


Tårtan!

Följande morgon
bar det av till London, men det var inget vi tänkte på på dansgolvet. Part 3's coming up! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0