My visit in Manchester, part 1

2010-12-04 @ 18:28:18
Jag satt och kollade igenom bloggen och såg att jag bara börjat med att visa sommarens äventyr utomlands. Så här kommer lite bilder från när jag bodde hos familjen Swain i Manchester. Jag flög dit från Paris, då resten av familjen åkte hem till Sverige. Det var ett litet propellerplan som tog mig över Engelska kanalen, det var en upplevelse, lite skillnad från vanliga flygplanen jag flugit med (det låter mycket mer och man ser propellrarna).

Iaf så hade jag väldigt kul i Manchester, vi var på zoo i Chester, shoppade, var på bio och såg Eclipse, hade mexican night, passade de små pojkarna, hade barnkalas och mycket mer!
Sen kom Felicia! Men det tar vi senare..

Minstingen, William, och hans BFF matar fåglarna i en park.


Jag, Will (med vantarna på), Sam, Isaac och pappan Andrew på nått konstigt event i "byn".


Lite överredigerad kanske men fin :)


Gullepluttarna utanför Chester Zoo!


Andrews stolthet, hans sprillans nya Land Rover.

Sen kom Felicia och då blev det bröllop, London, Hard Rock Café och mer bio.. Part 2 kommer inom kort!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0