Rättegångsspel

2010-12-15 @ 17:25:44
Hejsan, idag så hade vi rättegångsspel på Straffrätten. Alltså vi lekte rättegång.. Jag var nämdeman (så jag behövde bara lyssna och avkunna dom, soft!). Det var faktiskt riktigt kul, men vi hade behövt lite mer tid på oss att förbereda.
Jag hade prov i matte oxå, det gick bra på alla moment förutom ett (jag fick hjärnsläpp, kunde engentligen).

"Rätten finner inga hinder för att inleda huvudförhandling"

Vet ni, nu har jag bara en dag kvar i skolan sen är det lov! :O Aaa, plus avslutningen på fredag då.. Men asså gud! Jag har gjort hälften nu, halva gymnasiet avklarat! Shit xD
Känns som att jag nyss börjat.. Kommer ihåg hur nervös jag var över gymnasiet före jag börjat. Nu känns det så avlägset :P Inget blev som jag trodde det skulle bli, haha! Det är mkt roligare :)

Snart ska jag iväg till ishallen och träna med underbara laget :D Men först lite fiskpinnar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0