Stängt av hjärnan

2010-12-27 @ 22:29:51

Men det är ju trots allt lov.. Idag fick jag tydliga bevis på att min hjärna inte jobbar tillräckligt snabbt. Planen var en mysig dag med tjejerna i stan, med shopping, middag och Harry Potter 7.
Men när vi sitter på tåget påväg in till stan så ringer far min och frågar om jag vill ha skjuts till träningen.. Jag kommer först då på att, eftersom det är måndag, det är träning. (Vi har ju bara haft träning varje måndag i över ett år nu, varför skulle jag komma ihåg det?!) Och jag kunde inte hoppa över träningen eftersom vi har en cup imorrn, så jag kunde vara i stan i exakt 2 timmar.. Kul. Ibland blir man trött på sig själv!

Efter vi hade köat (jäääättelänge) för att fixa till det blev biobiljetterna så tvingade jag mina stackars (säkert besvikna, trots att de inte sa något) kompisar att gå till de affärer jag ville innan jag åkte. Jag hittade iaf en nyårsoutfit (ni får se på fredag) samt en dunväst (för 149 :-, jag ääääälskar rean!). På nyår, som traditionsenligt firas med trevliga grannar och mammas och pappas vänner, så kommer även Felicia och Lulu hit! Awesome!

Träningen gick
bra iaf, jag har inte tappat allt för mycket under julhelgen. Och äntligen så är mina skridskor bra igen, de blev jättekonstiga förra gången jag slipade dom. Kunde knappt åka på dem men nu är de fit for fight - precis som jag! Imorrn ska vi spöa Nokiia Ringette, från Finland, och London Ringette, från Canada.

Dagen
blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Men helt okej trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0