Annoying!

2010-02-23 @ 19:18:54
Jaha... Så blev det som det blev idag då :P
Plugg hemifrån
Imorse så stod jag nämligen och väntade på bussen (hade tom gått nåra minuter tidigare, eftersom jag tänkte att det kanske skulle ta längre tid att ta sig till busshållplatsen pga snön...) förgäves! Ungefär 50 minuter efter att bussen skulle gått så konstaterade jag att det förmodligen inte hade tänkt dyka upp någon buss... Blir man trött eller trött?!
Så det var bara att knalla tillbaka hem och plugga hemifrån ist. SLs hemsida var typ bombad så jag kunde inte ta reda på nått mer om bussarna...
Fick lite inspiration till min krönika (eng) om vintervädret iaf... om man ska försöka se det positiva :)

Men imorgon får jag skjuts till skolan som tur är! *happyface*
Kom på att vi ska ha friluftsdag eller temadag eller vad dom nu kallar det imorgon... Tror faktiskt att det kommer bli kul :D
Vi ska gå tipspromenad (det mindre trevliga dock), ha någon föreläsning och sen fick man välja en aktivitet, jag ska ha power yoga!! ;D Det är supernajs tycker jag!
Jag har bara haft power yoga en gång tidigare men då var det iaf roligt, hoppas det är en bra instruktör ;)

Dessutom är kvällens träning är inställd... :'( 
Pga att dom håller på och skyfflar bort all snö som ligger på ishallstaket tror jag. Bra iof att dom gör det så att vi inte får taket på oss när vi tränar... 
Nu ska jag laga något till middag, blir nog pasta med tomatsås - skulle kunna leva på det känns det som... ;D  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0