Glädje

2010-02-08 @ 22:36:47
Hejsan! Mycket rolig dag idag =D
Ida sprang in i en stolpe och vi vann!

Idag när vi var nere i biblan och hängde så sprang Ida, helt random, rakt in i en pelare! Haha xD Dog av garv litegrann ;D 
Efter skolan blev det snabb middag på donken på väg till Husby ishall och ungdomsmatchen.
Jag var inställd på att få stå i båset hela matchen (eftersom jag är reservmålis i undomslaget då jag spelar i junior) och eftersom Ida (annan Ida) som är 1:a goalie spelade så bra första perioden. Men i pausen så blev jag helt plötsligt utkommenderad i målet, inte helt fel dock ;) 
Vi spelade superbra och vann med 3-13. Jag släppte bara in 1 mål! 
Det var oerhört skönt att få vinna igen efter så (för många) förluster på sistone... xD 
Vinsten firades med crazy-dance till melodifestivallåtarna från förra året och duschkalas ;D Gr8 girls!

Idag fick jag reda på att tre av mina lagkompisar från JSK har blivit utlånade till SHCs damlag, alltså det lag som jag ska spela mot tillsammans med USKs damlag, som jag är utlånad till. Känns sådär att få sina lagkompisar mot sig, men jag vet ju iof hur dem skjuter ;)
Och så har USK världens bästa försvar, det är en dröm att va målis då, + att förra matchen mot dem vann vi med typ 22-7 (lite osäker på om det är de exakta siffrorna, med typ)
Matchen är på lördag på Sollentunavallen om någon känner för att se lite ringette i världsklass ;D

Imorgon har jag sovmorgon till 10.20, najsigt värre!
Kommentarer
Postat av: Stolpen

vilken otrolig inledning >.<

jag känner mig rätt mobbad. bara så du vet



Glädje

Hejsan! Mycket rolig dag idag =D

Ida sprang in i en stolpe och vi vann!

2010-02-09 @ 09:20:45
URL: http://iling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0