KILROY Education och semlor <3

2010-02-16 @ 18:22:49
Hallå där! Idag är det fettisdagen, roligt ord btw. Då ska man äta semlor, det är underbart att det finns en officiell trycka-i-sig-fett-och-socker-dag tycker jag! På lunchrasten bestämmde jag och Ida att vi skulle gå till Tumba centrum och införskaffa ett parsemlor iaf. Sagt och gjort (alla andra bangade, skyll er själva säger jag bara) Sedan så blev det fika-time alltså, med publik :P Blev en oerhört fin film på oss när vi tryckte i oss semlorna... Det är faktiskt väldigt svårt att äta semlor, dom är för stora och klumpiga typ :P Sedan så fick vi även semlor från skolan, snacka fail att köpa en och sen nån timme efter få en... Tjockade i oss den med... 2 semlor på en dag! Det är bara semeldagen en gång om året ;D

På engelskan så var vi på en "föreläsnig" om KILROY Education i biblan. Det handlade om studier utomlands, det var intressant eftersom jag funderar på att göra det. Dock så blev det lite för många olika alternativ att välja mellan...
Dessutom har jag alltid beslutsångest över allt och ändrar mig hela tiden... För nått år sedan så bestämmde jag mig för att jag ville jobba som Au-pair i USA efter gymnasiet, sen så kom jag på att jag vill flytta till ParisLondon och New York har alltid lockat, speciellt NY.
Elr ska man ta en juristexamen här i Sverige först? Eller jobba ett tag? Vad vill jag jobba som i framtiden??
HUR SKA MAN KUNNA VÄLJA????
Tur att det är ett tag kvar...men helt plötsligt står man väl där med studentmössan på huvudet på ett proppfullt flak och undrar "vad ska jag göra nu då??" (kanske inte i samma ögonblick som man tar studenten, men efter man slutat iaf :P)



Så många frågor som jag inte har något svar på... Men juist nu är jag glad över att gå på Tumba Gymnasium med underbaraste och knäppaste människorna ever! Nu ska jag på träning sen blir det nog plugg, så mkt vet jag iaf... :P

Just det, vi förlorade igår men jag gjorde en bra match (jag erkänner tom själv att det gick okej så...) det blev 12-3 tror jag. Igår spelade vi ju mot de som jag spelade med i lördags, är alltid så skumt att ena sekunden spela med och andra mot ett lag... Men det var kul igår iaf! Tror dock att jag sträckte ut min knä lite för mkt, får se hur träningen går... ;)
Lite kul igår var iaf att Tove gjorde sitt första mål den här säsongen, Grattis! Dessutom i min matchtröja... Hon hade nämligen glömt sin så hon fick låna min... Jag hade min blåa träningströja, lite pinsamt eftersom USK är gula och blåa och vi röda... Såg mer ut som en USK-målis än en JSK-målis :P men whatever... Mitt nr står i målprotokollet!! ;D

See you later aligator på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0