Pulkaåkning @ Felicia's

2010-02-20 @ 12:31:38

Shohei-san!
Gårdagen var superduper kul! Började med att vi fick se vår favvoserie på franskan, Quatre amis. Så otroligt dåliga skådespelare, väldigt underhållande (+ att man slipper jobba när man tittar på film ;P)
Sen så hade vi hälsosamtal ist för samhällskunskap, så när dom hade vägt, mätt och kollat vår syn fick vi går, nasjigt bajsigt!

Egentligen hade vi tänkt gå på bio men vi bestämde oss för nått mkt roligare - pulkaåkning! Jag hängde med Lulu hem till henne och hämtade hennes snowracer. När man har gått igenom centrum i sin hemstad med en rosa, gul och grön-neon färgad snowracer utan att skämmas - då klarar man allting ;P
Så eftermiddagen/kvällen spenderades i Rönninge, först åt vi på Grekiska kolgrillen (Fika och Ida lämnade oss dock och gick till pizzerian :P) Sen bar det av mot backen ;D
Pulkaåkning är sjukt läskigt, men roligt! Man fick massa snö i ansiktet eftersom det var massa lös pudersnö... Myspys var det iaf, vi hade varm choklad och allt ;)
Men efter ett tag gjorde sig kylan påmind så jag och Felicia övertalade dom andra att det var mysigare inomhus :)
Så vi vandrade hem, jag och Fika hade en litet snö-krig på vägen hem, jag började frysa om min underläpp och hon om sitt ansikte ;P
När vi väl fått av oss alla klädlager så drack vi O'boy (sjukt länge sen jag drack det, nostalgi!) och mumsade i oss chokladmuffins och myste! ...och pratde om spöken, haha xD alla såg sjukt rädda ut! Särskilt Lulu, stackarn <3 och massa annat såklart, vi var lite tjej-babbliga kan man säga ;)

Btw, Tre Kronor slog Vitryssland med 4-2 igår, men min idol Henke spelade inte så det gör inget att jag inte såg matchen ;) Men kul att Sverige vann!

Här kommer några bilder, dock så dog min kamera... Men nån bild blev det nog ;)
Lulu drar mig till bussen
Lulu drar mig, på väg till bussen ;) Jag hängde med henne hem och hämtade snoracern...

 
Ida och Lulu drar Fika p en pulka...

Underbar fredag! Tack underbara chopaows ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0