Slutkörd

2010-02-14 @ 14:31:46

Hemma igen. Det tog emot att kliva upp och släpa sig till ishallen, klockan 7 imorse, ännu en dag - men det var värt det :) Underbara tjejer på plats och kul med målvaktstränare!
Efter två matcher kändes musklerna mer som gele dock, en 2-timmars träning var inte vad de ropade efter direkt ;P 
Men nu är det bara att ladda om, två dagar med ringette kvar. Imorgon är det juniormatch i Solna och på tisdag träning... >.< Men det ska väl gå. Bara jag slipper göra något mer ansträngande idag så :P

Resten av dagen kommer ägnas åt plugg och film. Kanske ska göra en ansiktsmask och fixa naglarna oxå...om jag orkar förflytta mig till badrummet ;)

Här kommer ett par bilder från gårdagens dammatch ;)

Josse, Annika och Annela
Josse, jag och Annela efter matchen. Svettiga och fina ;P
Jag är utlånad till USKs damlag den här säsongen och mina två (egentligen tre en Elin blev sjuk) blev utlånade till motståndarlaget Sollentuna... Josse gjorde mål på mig :( Men mitt lag vann ju så det känns okej :)

Josse, Annika och Annela, *victory*
Jag var bara tvungen... :P Kolla in Annelas min >.<

Det är mkt trevligare att ha dessa donnor i sitt eget lag, än som motståndare ;)

Ha en bra Alla hjärtans Dag! <3

Kommentarer
Postat av: josefin

Ja det kändes rätt skönt att göra mål ;) Men det är roligare att vara i samma lag :( Men det var kul ändå! bra spelat :D

2010-02-14 @ 20:41:06
URL: http://elephantrap.blogg.se/
Postat av: Alva

hehe, de är bra annela! den minen gör jag varje dag till annika ;)<3

2010-02-19 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0