Soft dag ;D

2010-02-01 @ 17:05:36
Idag hade vi ingen franska så jag började inte förrens 10.40. Sen var både engelskan och idrotten inställda så vi flyttade fram svenskan och fick gå runt ett. Men jag, Fika och Ronja stannade kvar i skolan och gymmade ett tag... Beach '10 here we come!
Dagen spenderades i mina nya UGGisar, myspys! Det känns verkligen som att man har tofflor på sig ;) Och jag har även testat om dem klarar min vardag, när jag var tvungen att springa upp för en lång och snöig backe till ersättningsbussen imorse... Godkända! På tal om det, varför går inte tågen mellan Södertälje centrum och hamn?! Gillar inte ersättningbussar, och det känns otroligt onödigt när man ändå bara åker en station...

Nu ska jag göra franskaläxan, imorgon har jag bara två lektioner... Våra två längsta dagar (mån, tis) blir tydligen de kortaste denna vecka. Det tackar vi för! :)

Syns dock inte särskilt mycket men idag tog jag brun mascara ist för svart. Det blir faktiskt superbra! Man ser inte lika hårt sminkad ut. Tummen upp xD
Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Ja, det är de från franskan ;) Tänk vad bra det kan vara med skolan ibland. xD

2010-02-01 @ 18:40:50
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0