Back to school

2010-01-07 @ 23:16:53
Heej, idag var det första dagen för terminen. Började 9.50 med idrott. Det var ganska kul, vi hade nån hinderbana och typ styrka, "för att få bort julskinkan!" som vår lärare så fint förklarade...
Sen var det engelska och historia.
Det var iaf kul att träffa alla igen! Det här lovet har verkligen känts långt... Och ändå så var det bara två och en halv vecka :P 

Efter skolan bestämde sig jag, Linnéa, Lulu och Felicia oss för att åka till donken (McDonald's) i Södertälje =D Det var faktiskt länge sen jag åt där, ett kärt återseende :P 
Samtidigt passade vi på att kolla efter lite kväll- och helgsjobb och sommarjobb. Men typ inga chefer var där så vi måste gå tillbaka nån annan dag. Och så måste vi skriva ut CV. 
Som tur är så har jag redan gjort ett CV, när jag sökte jobb på Coop Forum - som för övrigt ignorerar mej grovt :/

Sen var jag tvungen att bege mig hem eftersom det var träning... Vi hade såå kul idag, jag, syrran, Elin, Josse och Mikis.
När dom andra var ute i kylan och "värmde upp", snarare frös ihjäl...mn iaf då skulle Josse nämligen berätta om alla killar som hon blivit dissad av (?) fråga mig inte varför... Iaf så slutade det med att jag och Elin typ mobbade henne - eftersom att det faktiskt visade sig vara hon som dissat killarna...
Inte konstigt att dom dissar dej när du säger upp kontakten...har ju typ inget val. 

Btw, SKITKALLT ute!! Jag tog av mig vanten i typ 2 min och handen höll typ på att förfrysa... Fett läskigt! Kunde typ inte röra på den på 100 år... :o
Nu ska jag lägga mig iaf, skolan börjar 8.00 imorgon! Jullovet är över...  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0