Facebook och plugg

2010-01-04 @ 14:15:57
Hej hej!
Idag tog jag en lång sovmorgon, skönt. Hade tänkt sitta uppe och kolla på hockeyn igår (JVM) med matchstart 02.55. Men jag pallade inte vänta... Ganska bra beslut tydligen. Eftersom Sveriges guldchans dog i och med att USA vann men 5-2.
Men medans jag väntade på matchen (som jag inte såg...) Så kollade jag på Åter till Cold Mountain, som gick på 5:an. Den var helt ok, rolig och romantisk bla bla bla, tills slutet! Fett dåligt!! Hela filmen sitter man och väntar, i tre timmar, på att han ska komma tillbaka från kriget och så lever dom lyckliga i alla sina dagar...! Men inte då, när han väl kommer så blir människan typ skjuten på en gång! Snacka bittert :P Me not like :(
Jag hatar olyckliga slut! Och fast dom är förutsägbara så älskar jag am romantiska komedier. Just för att man vet redan från början att dom kommer få varandra i slutet... =D

Idag så tänkte jag ta och göra klart inlämningsuppgiften som jag började med förut. Har inte orkat göra den, för den är så tråkig! Men det ska bli skönt att ha den gjord... Sen får vi se vad som händer ikväll xD 

Jag har en fråga. VAD GJORDE VI FÖRE FACEBOOK?? Jag älskar facebook. Man kan göra så mycket olika grejor. Och det bästa är att man kan reconnect med gamla vänner som man har tappat kontakten med :)
I morse tex så började jag chatta med min fd granne och vi kom fram till att hon bor typ bredvid min skola... Amazing! xD

Jaja jag har plugg att sätta fart med. Imorgon ska jag till Sthlm Winter Games på Älvsjö mässan =D Berättar mer om det senare! See ya xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0