Lååång dag ;D

2010-01-21 @ 17:44:29
Hej allihopa :)
Dagen har känts hur lång som helst! Och ändå är den inte slut än (thank god for that). Vi började kl 8 med matte, började på ett nytt kapitel. Det känns bra att börja med något nytt... vi har hållit på med ekvationer alldeles för länge, enligt mig. Nu är det geometri. Sedan var det engelska, helt okej. Vi gjorde inte särskilt mycket. Fick planeringen för VT -10 och sen läste vi i våra läseböcker. Jag läser klassikern The Catcher in the Rye. Det är inte den bästa bok jag läst, men det går. Huvudpersonen är typ deprimerad och har en åsikt om allting känns det som. Goddam, it killed me och sonuvabitch är vanligt förekommande ord...  
Sen var det idrott, vi var i gymmet =D det var kul. Jag har bestämt mig för att köpa gymkort där. Några andra tjejer i klassen ska oxå göra det. Så kan man gå dit tsm efter skolan osv. :) Sen hade vi första estetiska valet idag, jag har bild. Bild är inte riktigt min grej, inget av estet-ämnena är min favvo. 2 timmars förnedring... Men vi hade kul iaf. Efter det skulle vi egentligen haft historiaprov men vi förhandlade oss till att flytta det till imorgon! Yay xD Och nu när jag kom hem så har jag pluggat. Franska läxförhör och inlämning i svenska till imorgon. + provet då... 
Senare ikväll är det träning. Ska bli kul att träna igen. Hoppade ju över den i tisdags eftersom jag hade matteprov. Nu ska jag äta... Later!  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0