Nu e de fredagsmys!

2010-01-29 @ 19:31:27
Heej alla glada! Äntligen fredag, otroligt skönt xD Dock blir det ingen lång sovmorgon imorgon men lite längre än idag...började ju 8.00 idag :P
Dagen började med franska. Jag och Felicia kom på hur man uttalar franska, man kan ta en svenskt ord tex juridik och sen så låter man typ harklar sig på R:en och efter varje ord gör man ett lite "franskt" ljud (svårt att beskriva dock...) Haha xD Efter fyra års studier i franska har vi äntligen kommit på hur man uttalar det ;)

Efter skolan hade jag egentligen planer på att gymma lite med Fika och Ronja. Men vi skippade det, det är ju ändå fredag ;) och jag ska ju träna imorgon! 
Så efter att jag väl kommit till Södertälje C, inte det enklaste kan jag säga eftersom tågen vägrar köra till centrum och vänder i hamn! Så jag, Talita och Frida fick stå och vänta på bussen i en halv timme :(
Men när jag väl kommit fram så hälsade jag på min faster och softa lite där, och nu är jag hemma och tänkte fortsätta med att softa ;)
Vi hade tänkt åka till "Huset" i Huddinge eftersom Pärs band ska spela där ikväll. Men eftersom vi är sämst på att planera och bestämma oss för nått så blev det inget, dessutom försöker jag befinna mig utomhus så lite som möjligt eftersom jag vill överleva (-20 grader typ) så jag har inga problem med det. Vi vet inte ens vart Huset ligger :P

Imorgon väntar iaf en toppendag! Först shopping, vinterskor (ja, jag vet att jag är seg) och presenter till lillkusinen som fyller 3 år, sen träning med landslaget, yay xD, sen hem till moster för att fira henne och pluttkusinen. De enda tråkiga är att jag missar Felicias fest :(
Men.... NU E DE FREDAGSMYS!!! =D

Kursivknappen fastna elr nått! får damp på den >.< Gaaaah!!! Ni får stå ut helt enkelt...


Dagens look (inte för att ni ser mina kläder elr nått) körde iaf på lockar och stickad väst dagen till ära. Här tillsammans med nya Ballerinasmaken Kladdkaka! Supergod, rekommenderas =D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0