4 juli 2010

2010-07-04 @ 22:20:35

God kväll på er! Jag ska vara ärlig och tala om att jag ska gå och lägga mig nu. Japp, klockan 22.00. Varför? Jo jag har nämligen fyra dagar kvar på jobbet innan friheten! 
Behöver verkligen sova, är sjukt trött efter helgen och jobbet..

I fredags hände inte särskilt mkt. Jag åkte hem från jobbet seeent! Och åt kebab, kollade på fotboll och skattade åt syrran och mamma, det är knasiga..får mig alltid att skratta tills jag gråter, haha.
J***a skit att Brasilien åkte ut :(

På lördagen åkte jag och syrran och shoppade med mamma inför Frankrike (endast fem dagar kvar!!). Köpte en tunika, två linnen, en söt tröja, en klänning och blommiga tygskor (otroligt söta).
Efter shoppingen åkte jag till Fika. Hade ju tänkt samla hela gänget nu före jag åker och är borta i nästan en månad (:O) men det var bara Fika som kunde.. Inte illa det iof ;)

Vi åkte och badade, skönt! Jag är en riktig badkruka men det var ganska varmt i luften så det var skönt att bada :)

Sen så åkte vi hem till henne och åt god mat och doppade jordgubbar i choklad (love it!) Vi gjorde inte så mkt mer, bara softa hemma hos henne och kollade på Monsters Inc. En oerhört underskattad film, sjukt rolig! Och den lilla flickan är såå söt! :D

Idag så har jag typ umgåtts med min faster, syrran och grannar. Legat och stekt i solen och badat ännu mer (misstänker att jag håller på att bli en badapa ist för badkruka :O)
Och så hade vi en skönhetshörna och fixade naglarna etc. Mys!

Och nu på kvällen så började jag packa inför Frankrike/England.. *Hemskt* Jag hatar verkligen att packa, det är det värsta som finns! Man tar alltid med sig för mkt men kommer aldrig ihåg allt :/
Det är ju definitivt problematiskt att jag åker raka vägen från Frankrike till England utan att var hemma och kunna packa om. Vilket betyder att jag måste ha med mig kläder etc till båda i samma väska :O 
Dessutom är det sällan samma väder och temperatur i de två länderna..



Nä nu ska jag sova.. Hörs kanske imorrn på jobbet ;) God natt!

Kommentarer
Postat av: diana

Hej! vad fin blogg du har :)

Förlåt om detta verkar vara som reklam eller spamm eller något.. meen menar verkligen inte det :) vill bara gärna ha din hjälp med att bli medlem i http://www.gratismakeup.se/?r=242682 för att hjälpa mig med att samla poäng, skulle vara riktigt tacksam över det, om du inte vill vara medlem där så kan du ju alltid bara bli medlem sen skita i de ? ;) kram på dig, & tack i förhand :)

2010-08-05 @ 20:11:28
URL: http://dejaneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0