Sista dagen på jobbet

2010-07-08 @ 15:46:04
Nu är det bara minuter kvar.. Sedan lämnar jag DeLaval för den här gången. Vet inte om jag kommer tillbaka :(

Vi har ju sagt att de ska höra av sig om de behöver hjälp med nått men eftersom jag pluggar så kommer det bara gå på lov.. och jag är ganska bra på att boka upp loven i förväg..
Höstlovet, jullovet och sportlovet är redan fullbokat.. Kanske påsklovet, eller sommarlovet :)

Iaf så har det varit väldigt kul att jobba här. Imorse när jag skannade det sista avtalet (ett NDA - Non-Disclosure Agreement, typ vanligaste avtalet) så kändes det lite sorgligt.. Även om det inte var världens roligaste att skanna avtal.. Men det var kul att vara här :)
Nu på eftermiddagen blev det avskedsfika de hade köpt tårta, så gulligt. :)

Nu blir det hem och packa! Åker till Frankrike imorgon (a) :D

Over and out!
Kommentarer
Postat av: Ämma

Hoppas du får det jätte kul i frankrike <3



sen när du kommer hem måste vi träffas :)

2010-07-08 @ 17:23:29
URL: http://stummatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0